آرينآرين، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

آرين كوچولو

آرين خوشتيپ

1391/6/20 21:05
نویسنده : NaNi
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ديروز عروسي بود.عروسي دخترخاله من و دختر عمه آرين كوچولوم.آرين ايندفعه هم همش پيش من بود.ازبغل مامانش ميومد پايين ميومد پيش من.بغلم مينشست و بقول خودش ناناي ميكرد

ماشاالله خوشگلم ميرقصيد. اينم عكس آرين كوچولو تو عروسي :(البته بهمراه نازنين كوچولو)

البته امروز هم كه مراسم پاتخت بود آرين كوچولو كلي رقصيد برامون. اخراي مراسم هم كه شيطنتش گل كرده بود ميومد از رو پاي من ميپريد پايين يكم راه ميرفت. بعد برميگشت دستمو يكشيد و با ناز ميگفت: ناني  ناناي! خلاصه ميرفتيم جاي بلندگو واي ميستاديم و گوش ميداد به اهنگا...

اينم يك عكس قشنگ ديگه از آرين.فعلا خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان هانیه
20 شهریور 91 21:08
سلام دوست عزیزهانیه توی مسابقه نی نی با حجاب شرکت کرده همین امشب رو فرصت داره می شه بهش رای بدین اینم آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php شرمنده وقتتون رو گرفتم هانیه خانم شماره 18 ممنون
مامان آرین
22 شهریور 91 20:42
سلام ناهید جون. ممنون بابت این هدیه ماندگار برای آرین.در اولین فرصت براش مینویسم


كوچيك ترين كاريه كه ميتونم براش بكنم...
خاله مهناز
22 شهریور 91 20:54
آرین عزیزم امیدوارم وقتی تونستی خودت خاطرات این روزها رو بخونی ،برات سادگی و طراوت روزگار کودکی تداعی بشه -
jojo
23 شهریور 91 13:54
سلام چه جوری اون بالا سنو حساب کردین منم میخوام!!!!یادم میدی؟؟؟
خاله شهلا
23 شهریور 91 17:57
با آرزوی بهترین ها برات. دوستت دارم گلم


غزال
30 شهریور 91 16:37
آخییی..
غزال
30 شهریور 91 16:38
نانی ؟در مورد جمله ی زیر عنوان به نظرم به جای حفظ کننده بنویسی حافظ قشنگ تره بازم هر جور خودت دوس داری..