آرينآرين، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

آرين كوچولو

بدون عنوان

1393/8/8 11:40
نویسنده : NaNi
391 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

اول از همه بخاطر تاخیر در گذاشتن عکس ها باید بسیار ازتون عذرخواهی کنم.

امیدوارم با عکس هایی ک میگذارم جبران بشه غیبتم.

+ آرین وخانواده و من در طرقبه :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+ آرین با لباس فرم :محبت

+ آرین بصورت وارونه :خندونک

+ آرین و خانواده و محبوبه و شوهرش (دختر عمه آرین کوچولو) در روستای بوژان:

 

 

 

البته باید بخاطر کیفیت نامناسب عکس ها عذرخواهی کنم.

چون برای گذاشتنشون توی اینجا مجبور شدم حجمشون رو کم کنم.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مادر بزرگ
4 آذر 93 0:19
امروز سالگرد زیباترین هدیه خداوند به زمینی ها ست و سالروز جدایی تو از فرشته ها از خداوند به خاطر حضور دوباره تو سپاسگذارم … سلام خوشحال میشم به ما هم سر بزنید