آرينآرين، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

آرين كوچولو

سلام

1391/6/20 21:05
نویسنده : NaNi
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من دختر عمه آرين هستم. اين وبلاگو درست كردم تا يك زماني بخونش و شيطنت هاشو رو ببينه.

آرين خونشون مشهده و ما نيشابور. براي همين كم ميبينمش وكم ازش عكس دارم. ولي همونا رو براتون ميذارم تا زمانيكه مامن باباش براي نويسندگي اعلام آمادگي كنن

+ اين ماجرا مال دفعه پيشه كه اومدن نيشابور.

آرين حسابي بزرگ شده بود و شيطون.كاراي جالبي ميكرد كه براي ما خيلي جالب بود

1.آرين از چيزايي كه ميچرخه خيلي خوشش مياد مخصوصا لباس شويي و پنكه.اين عكسي كه ميذارم زمانيه كه لباسشويي روشنه و آرين داره اونو نگاه ميكنه.

2.اين وقتيه كه آرين ميخواد ببخشيدا ولي بقيه رو خر كنه. مودب ميشينه و بقيه رو نگاه ميكنه.

 

 

اینم وقتیه که داشت حیاط مادر بزرگمو میشست.اخه آرین عاشق آب بازیه. مخصوصا اگه آدم ÷ایه ای مثل من گیرش بیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

tm
25 شهریور 91 13:58
solam.surat aryan kheliiiii khojele!!
مامان آرین
21 آذر 91 12:25
سلام هفته قبل با چند روز تاخیر واسه پسرم جشن تولد گرفتم البته با پسر خالش (محمدحسام )مشترک بود جای همگی مخصوصا نانی خیلی خالی بوداز اون روز آرین همش می گه بریم خونه خاله ممر کک للودبخور(بریم خونه خاله مریم کیک تولد بخوریم)ارین خیلی خوشحال بود خودش می گفت (للود للود للود مگارک )تولد تولد تولد مبارک از اون قسمت که شمع فوت می کنن خیلی خوشش می یامد چند بار شمع روشن کردیم تا فوت کنه چند تا عکس ازش گرفتم که با خودم می یارم نیشابور